Kontorets åbningstid: Onsdag kl. 16:30 – 18:00 | Tlf.: 4440 4780 post@stegekabelnet.dk

Vi har flyttet nogle tv-kanaler
– så du kan få en bedre tv-oplevelse

Hvorfor?:
Det mobile 4G net sender i vores tv-område og det støjer mere og mere ind på vores kabelnet og laver pixelfejl i mange husstande.

Hvornår?:
Det skete tirsdag d. 3. maj 2016.
Det har desværre vist sig at det ikke kunne gøres uden enkelte programflytninger, så HVIS du mangler en enkelt eller flere kanaler, finder du dem nemt via en ny kanalsøgning.

 —–>  Sådan laver du en kanalsøgning

 

Vigtig information:
Flytningen af kanalerne e en service fra Stege Kabelnet, og er ingen garanti for at alle problemer med pixeleringer løses.
Har du efter denne omlægning, stadig oplever problemer med pixeleringer, beder vi dig tage kontakt til Stege Kabelnet, så vi kan få gennemgået din antenneinstallation.

Vi beklager de gener det giver vores medlemmer.