Råd og links

Problemer med TV-signalet

Omkring 80% af alle problemer med tv-signalet skyldes dårligt kabel fra væggen og til tv'et. [Læs mere]

 

Check også at dit tv er indstillet med de rigtige indstillinger. [Læs mere]

 

Løser ingen af de to forslag, kan du kontakte supporten på tlf:  4440 4780 [tast 1 for tekniker]

 

Se åbningstider nederst på siden.

 

Problemer med Bredbånd

 

Trådløst forbundne enheder
[Læs vores gode råd om trådløse netværk]

 

E-mailopsætning:
Mailopsætning Outlook 
Mailopsætning Android
Mailopsætning IOS

VIGTIGT

Vores udbyder af mailsystemet har opdateret sit certifikat (skal gøres hvert 2. år), hvorfor nogle - specielt på iPad og iPhone - får en meddelelse om at serveridentiteten ikke kan bekræftes.

Du kan løse problemet ved at ændre ind- og udgående server (i konto indstillinger) til følgende:

gn25.gullestrupnet.dk

Så virker det hele igen, og fejlmeddelelserne stopper.

Vi beklager ulejligheden, men det er desværre ude af vores hænder.

Problemer med telefoni

Oplever du problem med enten fastnet- eller mobiltelefoni, skal du henvende dig direkte til Evercall, der har den fornødne tekniske viden og uddannelse til at hjælpe dig.

Kontakt:
Tlf.: 44 40 40 40
email: service@evercall.dk

 

Telefontider:
Hverdag fra 08:00 til 20:00

[Klik her for Ofte stillede spørgsmål – FAQ]

Andre problemer

Abonnement og regninger:

 
Kontakt kontoret i åbningstiden:
Onsdag kl. 16:30 – 18:00


Tlf: 4440 4780

Kontakt & Åbningstider

Problemer med TV eller Internet-signal

Ring til vores vagttelefon på 40 57 51 76 

© 2018 Stege Kabelnet  |  Designet af Focus agency